dinsdag 12 april 2011

kadoosjes




Twee doosjes die ik heb gemaakt met de label one uit de grand serie.

Dat is leuk dan heb je ineens weer nieuwe mogelijkheden.

Vandaar deze platte doosjes, maar wel leuk veel ruimte om te scrappen.

Een voor een huwelijk met het magnoliaweddingpaar, die ik ingekleurd

heb met H2O colors, heel soft.

ook heb ik gebruik gemaakt van de hartjes doily,s en een tekst erop gestempeld.

De andere met een Magnolia stempel uit de butterfly serie, ingekleurd met distressinkt.

Ook weer gebruikgemaakt van die super mooie hartjes doily,s, en een wens geprint op een nestabilitie van de kleine serie.

Op dit doosje heb ik zefgemaakte roosjes gemaakt, die ik heb uitgesneden met de cricut.

Wat geponste blaadjes en wat pareltjes erop.

En dan kan je weer een leuk kadootje weggeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten