zaterdag 13 september 2014

huisje gemaakt

Zo dat is een tijd geleden, niet dat ik heb stilgezeten hoor. Maar nu vond ik het weer tijd worden om iets te plaatsen, dus dit huisje. Ik heb gebruik gemaakt van een patroon uit Sandra,s schrapshop. Erg leuk om te maken en met heel veel details. Het patroon heb ik met de silhouette gesneden, en het scrappapier is van studio light. De magnolia,s zijn ingekleurd met copic,s. Verder veel stansjes van Noor en Marianne, en dingetjes uit de bibliotheek van de Silhouette. En ik vond het leuk om er lichtjes in te maken, dat zijn van die mine lichtjes op batterijen.

4 opmerkingen:

  1. had dit leuke patroon gezien maar vond het wel veel werk maar jij hebt er een geweldig mooi huisje van gemaakt dus voor mij echt genieten om er naar te kijken
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg dit ziet er geweldig uit wat heb je dit super mooi gemaakt ik blijf kijken zo mooi vind ik het en wat een werk heb je hier aan gehad!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat vind ik dit leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! complimenten hoor. zo mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for all that you have given to me, hopefully all of these are useful for all of us
    House Renovations in Richmond

    BeantwoordenVerwijderen