zondag 27 maart 2011

gefeliciteerd in Rood.


Dit keer een kaartje met wat roodtinten.

Het is papier van de action(maakt mij niks uit, ik vind dat je overal een leuk kaartje mee moet kunnen maken)

Ook heb ik een nieuwe nestabilitie gebruikt, die met de hartjes.

Ik heb eerst gemeten met gewone gladde nestabilitie, s en er een cirkel uit gehaald zodat de hartjes cirkel hier mooi in past.

Die heb ik toen gestansd en weer het hart eruit gedaan met een gewone ronde nestie.

Het leuke is dat je ook door de hartjes heen kunt kijken.

In de kaart heb ik ook een leuk papiertje geplakt, en daarop een magnolia van de butterfly serie, dus in de kaart.

En op de voorkant ook een zittende magnolia uit dezelfde serie, in gekleurd met copic,s.

Zo heeft het kaartje diepte gekregen.

Een paar zelfgemaakte bloemetjes, die had ik liggen, en anders is het ook zo zonde, wat blaadjes ,stickles, een lintje met een gespje, en een stempeltekstje.

Zelf vind ik het een heel leuk vrolijk kaartje geworden.

5 opmerkingen:

  1. mooi rood is niet lelijk , ik vind hem geweldig joh en wat maakt het uit welk papier , ik heb het hier ook liggen hoor en het is heel mooi al zeg ik het zelf , maakt toch niet uit wat je gebruikt ik gebruik ook wel eens stukjes behang papier als die structuur mooi is hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit vrolijke en originele kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo

    Wat een mooie kaart en ik vind je papier heel mooi het is een leuk geheel zo.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Nel.

    Leuke site heb je, met prachtige creatie's, mijn complimenten hoor, sukses verder met je site.

    Groetjes van Gea.

    www.komoptegenkanker.nl

    BeantwoordenVerwijderen