zaterdag 19 januari 2013

En zo is het weer Januari.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een goede kennis die in januari jarig is. Ik ben er blij met de nieuwe serie van gears en wathes, met bijpassende die,s papier stempels en nog veel meer. Dus ik heb een magnolia stempel ingekleurd met copic,s en hem met een kader eromheen uitgeknipt. Een achtergrond frame heb ik met de silhouette gesneden. Het scrappapier is dus van Do Crafs en de serie heet Cronology, hier zijn dus stempels , die,s en van alles van. Ik heb de die,s van de gear,s gebruikt, en die mooi rond de stempel geschikt. Een geprintte tekst. En zo vind ik het een leuke mannenkaart geworden.

1 opmerking:

  1. hoi hoi
    een erg vrolijke kaart en zeker tof met die tandwielen erop!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen