maandag 7 mei 2012

het was even stil op mijn blog.

Het was even stil op mijn blog, en dat heeft nl een reden.
Op 27 April zijn wij de trotse grootouders geworden van een schat van een kleindochter.
Ze heet Kim, en dit is ze.
Natuurlijk zijn wij apetrots op Kim, en het gevolg is natuurlijk dat er weer heel veel creatieve ideeeen gaan borrelen.

Ik kreeg nl een bloemetje in een papieren tasje, waarbij ik dacht, dat is wel leuk voor de omslag van een paperbagalbum.
En zo gedaan, binnen in de blaadjes van papieren broodzakjes, een kant open om een label of zo in te stoppen, en de andere kant dicht.
Ik heb dat een beetje afgewisseld.
de bladzijden ben ik gaan scrappen, met papier uit een tilda blok, sewingbird.
Daar op kan ik nu leuke foto,s plakken, die zijn er natuurlijk genoeg, of leuke dingetjes bewaren in de zakjes.
Ik laat het expres kaal zien, dan is het misschien duidelijker..
De voorkant een mooi papiertje met een kalendertje en de datum, en de handgreep wat bekleed en natuurlijk een roze strik.


Dat komt wel vol hoor dat boekje, komt helemaal goed.

7 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi plaatje, van Harte gefeliciteerd hoor, leuke naam, onze oudste heet ook Kim ( Kimberly)ga er maar lekker van genieten, in Augustus mogen wij onze derde kleindochter verwachten,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi meisje!
    Van harte gefelicteerd en heel veel geluk met haar! Geniet ervan.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    En dit is mooi!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van harte gefeliciteerd wat een mooie baby is dit zeg heel veel geluk met haar
    je boekje is ook geweldig leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie mooie kleindochter.
    Dat boekje is echt geweldig.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Boekje is geweldig en van harte met je kleindochter.
    Ziet er schattig uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte gefeliciteerd met jullie prachtige kleindochter Kim
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen