zondag 18 maart 2012

deurlabels




Deze deurlabels vind ik ook weer leuk om te maken.
Ik stuur ze wel als een kaartje, en die met de schoentjes geef ik gewoon zo, bij het kadootje.
Bij de babylabels is het papier van magnolia, al uit een oudere serie maar het past perfect vind ik.
En bij de magnolia in het bad is het papier van maya design.
De baby,s zijn met distress ingekleurd en de bad tilda met copic,s.
De teksten zijn zelf gemaakt op de pc, en het patroon van de labels ook van een afbeelding omgezet in een snijfile met de sillouette, en scal 3.
De schoentjes zijn ook van internet en omgezet in een snijfile voor scal en de sillouette,
heel kleingesneden en met een festonsteek in elkaar gezet.
De doily is met de sillouette gesneden met een file uit de sillouette store.
Wat lintjes bloemetjes en pareltjes erbij, en klaar.

5 opmerkingen:

  1. oh wat zijn die geweldig leuk..die zou ik ook wel heel graag willen maken...
    ben helemaal onder de indruk..hihi
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan, ze zijn prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke deurhangers Nel, geweldig!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig leuke en mooie deurlabels en die rand met rondjes van de eerste twee vind ik helemaal super!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend mooie deurhangers. De schoentjes erop zijn super.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen