dinsdag 22 november 2011

leuke staander met receptkaartjes en notitieblokje met pen.




Dit is ook een workshop van het magnoliaevent, met geweldig papier van Bo Bunny.

Aan de ene kant een notitieblaadjes houdertje met pen, en de andere kant receptkaartjes
De beide stempeltjes zijn van magnolia, de ene uit de kerst serie 2011, en de andere is de speciale magnoliaevent stempe
Ik heb ze met copic,s ingekleurd.
Verder afgewerkt met wat geponsde sterretjes, en lintjes om het geheel aan elkaar te strikken.
Best leuk toch.

4 opmerkingen:

  1. hoi creanel
    dit ziet er echt schattig en mooi uit en lijkt mij hartstikke gaaf zo magnoliaevent en moet je je eigen ergens opgeven daarvoor?
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er leuk uit..
    Vindt ze ook prachtig ingekleurd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig project Nel
    Heel erg mooi gemaakt
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel,

    Wat heb je dat mooi gemaakt die van mij is ook af en staat ook op mijn blog.
    Ik was vrijdag op het Magnolia Event.
    De doosjes zijn nog niet af maar ga ik zeker afmaken die van jou ziet er prachtig uit.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen