maandag 7 februari 2011

Freubelweekend







Dit weekend was mijn lieve hobbymaatje Ingrid die 200 km ver weg woont, weer een weekendje met haar man bij ons, en wij gaan dan lekker freubelen.
De mannen gaan dan ook samen op stap, dus die vermaken zich dan wel.
Wij hebben twee dingen gemaakt, een boekkaart en een gewone kaart.
De boekkaart hebben we gemaakt van roomwit papier.
De randje gestanst met een Martha Stewart pons.
En het gebruikte papier is van Magnolia.
Het magnolia afdrukje is van de Nieuwste Magnolia serie You are so special to my.
We hebben het ingekleurd met copic,s.
Er zit een doilly rondje onder, en het meisje zit op een randje van een nestabilitie.
Verder hebben we mooie hoekjes gebruikt, bloemetjes en en geponste takjes.
Ook de binnenkant hebben we bewerkt, in mijn geval heb ik het randje geairbrushed, en een soort envelop met een tag erin gemaakt.
Het gedichtje is geprintje.


Als jullie Ingrid,s kaartjes ook willen bewonderen, hier is de link van haar blog,

En het was heel gezellig zo,n weekendje dat kan ik jullie verzekeren.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nel, via via ben ik op jou blog terecht gekomen en ik ben meteen volger geworden. Wat een prachtige kaarten maak jij. Deze boekkaart is ook een waar kunstwerk en wat een prachtige kleuren heb je gebruikt. Super!! Kom je ook eens op mijn blog kijken?

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig hoor om zo samen te freubelen. je hebt er hartstikke mooi boek gemaakt.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen