zaterdag 14 augustus 2010

Kaartjes voor een bruiloft.











Ik heb deze week fanatiek zitten kleuren, om een trouwkaartje te maken.
En dat gaat niet altijd zoals ik wil, dan heb ik vier afdrukjes in gekleurd.
Nu is het me toch gelukt om er 4 kaartjes mee te maken, ik vind het ook zonde om ze niet te gebruiken dus nu kan ik even vooruit.
Bij het kaartje met blauw heb ik een frame gesneden met de cricutcardridge lite lacy labels.
En daarin een tekst gestempeld
Het kaartje met roze is op een nestablitie gestempeld.
En de rand is geponsd met een Martha stweswartpons en verder is dit kaartje afgewerkt met wat lintjes en twee hartjes gespjes waar ik een lintje doorheen getrokken heb.
Bij de twee beige met bruin accentenkaartjes heb ik een stukje tuleachtig spul gebruikt dat ik met splitpennetjes vastgemaakt heb rond de nestabilitie.
Ik heb ook de achtergrond wat geairbrusched, en verder afgewerkt met een gelukwens en bloemetjes.
En de afdrukjes zijn allemaal ingekleurd met distressinkt.

1 opmerking:

  1. mooie kaarten Nel en nu maar hopen op vele trouwlustige mensen in je omgeving.....
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen