dinsdag 4 mei 2010

Een hoedje een doosje?




Ja beide wel, heel leuk om neer te zetten , maar het is inderdaad ook een doosje.
Ik heb het basis plan met de sillouette gesneden, beetje aangepast, en met Tilda papier gewerkt.
Dat is heel mooi om een doosje mee te maken.De rand er omheen is geponsd met een Martha Stewart pons en is ook een leuk lintje rondom geplakt.
En op de rand zit een tule randje , wat ik met splitpennetjes vastgemaakt heb
Op de rand van het hoedje aan de achterkant heb ik het afgewerkt met een strik en met pareltjes en bloemetjes en weer de blaadjes met de Nellie Snellen blaadjes pons.
Tenslotte nog een paar labeltjes erbij gedaan met tekst hartelijk Gefeliciteerd erop
Ik vind het erg leuk geworden, je moet er wel opletten dat je met zo,n doosje alles netjes afwerkt vind ik, dus ook de binnenkant en de onderkant, dat maakt het nog leuker.

7 opmerkingen:

  1. whow wat een prachtig en origineel doosje/hoedje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    wat een super doosje!!

    heel erg mooi gemaakt schitterend!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent weer goed bezig geweest Nel.
    Ik vind de kaartjes stuk voor stuk supermooi, maar dat hoedje... echt SCHITTEREND!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooow wauw zeg!! Ik vind hem echt geweldig!!!!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende je hoed doosje zag bij crazy meiden love it gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hoed is geweldig Nel!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat is ie gaaf!!! heel origineel!! en zo mooi afgewerkt! heel mooi.

    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen