dinsdag 25 mei 2010

bweeeeeeeeehhhhh ik ben 2 jaar en heel boos.


Dit stempelafdrukje is een digistempel van mo,s digitaal pencil.

Ik zag hem op een amerikaans blog langskomen, en ik vond hem zo prachtig, dus ik heb net zolang gezocht tot ik hem gevonden heb.

Het afdrukje is ingekleurd met distress de pons die ik gebruikt heb is van Martha Stewart, en daardoorheen heb ik een lintje gehaald.

Als achtergrond heb ik een cirkel met en een zonder schulpjes gemaakt met mijn nestabilitie,s.

Een stempeltekstje en een paar blaadjes en bloemen maken het kaartje kompleet.

3 opmerkingen:

  1. twee prachtige kaartjes zijn dit, en dat jochie is ook supers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje en het afdrukje is zoo leuk!!!
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit zeg!!
    en wat een leuke stempel.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen