vrijdag 28 augustus 2009

Aword



Ik heb deze award gekregen van Marijke.


En de bedoeling ik dat je 7 dingen over jezelf vertelt, en dan de award doorgeeft aan vier anderebloggers.
Ik ben 54 jaar, gelukkig getrouwd met Ton, en we hebben twee dochters en bijna twee schoonzoons, en mijn grote vriend is mijn kat Pepper.

Ik ben een creatief mens, ik was altijd kapster, maar door nekklachten kan dat niet meer, daarom ben ik heel blij dat ik een fijne hobby gevonden heb in het scrappen en het maken van kaartjes.

.Ik ben ook een sociaal mens, tenminste dat probeer ik te zijn, gewoon in het leven ,ik doe vrijwilligerswerk, maar ook op hobbygebied.


ik probeer altijd een hobbymaatje te helpen.

Ik blog pas kort, maar , ik moet alles zelf ontdekken, maar ik vind het erg leuk, ook het kontakt met anderen.

Ik ben een grote fan van Magnoliastempels.

En ik mag graag naar een hobbybeurs gaan.


Ik geef deze award door aan

Marta , Jolara, Marja , Jeanet.

1 opmerking:

  1. hoi het is je gelukt zie ik op 1 ding na de namen aan wie je hem door geeft kun je "highlighten" zodat anderen kunnen door linken naar hun site, en heb je hen ook verteld dat ze een award kunnen ophalen bij je?
    joh je leert het bloggen vanzelf hoor , tis niet moeilijk enne weet je dat we wat gemeen hebben buiten het scrappen? ook ik ben kapster geweest en voor gezonheid moeten stoppen

    BeantwoordenVerwijderen