maandag 16 januari 2012

paperbag, tasjes



Ik vond nog twee van deze tasjes, die heb ik maar gescrapt.
Een met een rozet, gesneden met de cricut.
En beide met een magnolia afdrukje, en ingekleurd met copic,s.
Op een tasje is zo,n rozet wel heel leuk, het vult leuk op.
Maar op de andere een stansje van Nellie Snellen en zelfgemaakte roosjes is ook leuk.
De ponsen die ik gebruikt heb zijn van Martha Stewart.
En het postkaartje is volgens mij uit pion papier.
Vinden jullie het wat?
Ik vind het altijd heel leuk als jullie een berichtje achterlaten.

2 opmerkingen:

  1. hoi creanel
    dit zijn twee supertasjes en als jarige zal dit erg leuk zijn om te ontvangen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg die tasjes, ik ben weg van je doily!

    BeantwoordenVerwijderen