woensdag 8 juni 2011

The Tide Always Turns










Dit is weer een kaartje met zo,n stempelafdrukje dat ik na het kleuren in stukjes geknipt heb, en daarna met effect hebt teruggeplakt, dan maak je leuk hoogteverschil met die losse stukjes.

Het papier wat ik gebruikt heb is van Maya design, en de stempels zijn van Magnolia uit een vorige serie.

De patrijspoort heb ik uitgesneden en verlaagt, en het schip heb ik ook 3d gemaakt.

Daarna heb ik op de voorkant nog een patrijnspoort geplakt , daardoor komt er diepte.


De zeemeermin heb ik ook in stukjes geknipt, en met 3d kit weer opgeplakt, met niveau verschil, daarna ook met glossy accents ingesmeerd.

Verder afgewerkt met glitter steentjes een paar schelpjes een strik en een leuke bengel.

Wel een stoer kaartje zo , eigenlijk en leuk om te doen weer eens wat anders.


Op de ene foto kan je het hoogteverschil goed zien.

1 opmerking:

  1. Hoi Nel, ik ben weer even komen neuzen op je blog en wat heb je de laatste tijd weer een prachtige kaartjes gemaakt. Heel mooi ook met dat 3d effect. Knap hoor. De geel-blauwe kaarten vind ik ook super. En ik moet nog even vertellen dat ik vooral ook het label in het paars heel erg mooi vind. Ik kom gauw weer bij je langs!

    Groetjes vanuit Noorwegen!!

    BeantwoordenVerwijderen